tirsdag den 8. november 2011

Swedish Hasbeens

 Som lovet, et par billeder af mine "Swedish Hasbeens" som jeg købte i København. Jeg har altid ønsket mig et par, men jeg har aldrig haft lyst til at betale 1600 kr for dem. I Urban Outfitters havde jeg dog for en gangs skyld heldet med mig. Lige foran mig stod et par lige i min størrelse, men kun til 430 kr. Så det var klart at jeg simpelthen ikke kunne tage hjem til Jylland, uden dem. I hvert fald synes jeg de er rigtig fine, og de ville gå godt til noget mere råt tøj, så den svenske sommerhusstil ikke tager helt overhånd! Hvad synes i om dem?
xx

3 kommentarer:

  1. De er virkelig cool, men hælen er meget kort.. Foretrækker dem højere. Men fine er de!
    (:

    SvarSlet
  2. ÅHHH!!! Anna ven! Hvor er de smukke! Lige som jeg havde forestillet mig! Og så til den pris! Scoop va'?!

    SvarSlet
  3. Mange tak! Jeg er meget glad for dem. Normalt er jeg også mest til meget høje hæle, men disse er lige en undtagelse.. en god en af slagsen endda! Og jep, sikke et scoop det var! jeg er helt høj stadigvæk :D

    SvarSlet