mandag den 17. oktober 2011

FREAKING EFTERÅRSFERIE

Mh, endelig efterårsferie.. Det er en rar fornemmelse at slippe for skolen i en hel uge. Jeg savner dog stadigvæk efterskolen, og glæder mig til at komme tilbage. Indtil videre har jeg tilbragt et par dage sammen med en meget savnet veninde, og været til en fest hos en meget savnet dreng, hvor jeg var sammen med nogle meget savnede mennesker.. Det der med at savne er noget underligt noget.. I morgen tidlig flyver jeg til København, men er allerede hjemme i morgen aften igen.. Lidt shopping bliver det nu nok til! I dag har været en lidt trist dag. Jeg er lidt småsyg og har ligget under dynen og læst Cover og set film. Det har nu også været ganske fortræffeligt! Ikke mere herfra, tror jeg ikke?
- Husk at drikke en masse te! xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar