mandag den 21. marts 2011

Kikset info om mig!

info 
Navn: Anna
Fødselsdag: 3/8-1995
Køn: kvinde
Øjenfarve: Blå/Grå
Hår farve: Mørk
Højre eller venstre håndet: Højre
De sko du går i: Mine slidte Converse, Vagabond støvler, Doc Martens, Gummistøvler
Det du er bange for: At miste
Din livret: Mad
Din første tanke når du står op: Det bliver en dejlig dag!
Pepsi eller cola: Cola
Adidas eller Nike: ?
Ice tea eller te: Te
Chokolade eller vanilje: Chokolade
Synger du: Ja, det bliver jeg glad af!
Går du i bad: ja?
Er du forelsket: ...
Kan du li' skolen: For det meste
Vil du giftes: Nej
Kan du enes med dine forældre: Sommetider.
----------------------------------------------------------------------------------------------
i sidste måned
Drak alkohol: Ja
Blev fuld: mmh..
Gik ud og shoppede: Det er jeg bange for, ja
Spiste sushi: Nej
Bagte hjemmelavede kager: Ja, drømmekage
Stjålet noget: Har aldrig stjålet noget
------------------------------------------------------------------------------------------------
hvad skal drengen have?
Bedste øjenfarve: Lige meget
Bedste hårfarve: Mørk
Kort eller langt hår: Bare ikke længere end mit hår.
Højde: mindst 185 hvis jeg skal være ærlig?



 
Alder: Højst to år ældre. Ellers bliver far sur!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hvis jeg var
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juli
Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 00.00
Hvis jeg var et dyr: Et marsvin
Hvis jeg var en retning: op
Hvis jeg var en følelse: lykke
Hvis jeg var en farve: sort eller gul
Hvis jeg var en sang: hmm?
Hvis jeg var et tal: 2
--------------------------------------------------------------------------------------------------
det ene eller det andet
Mad eller søvn?: søvn
Lilla eller grøn?: Lilla
Svømme eller ski?: Den er svær!
Pizza eller salat?: Begge dele
Salt eller peber?: salt
Kærlighed eller venner?: Begge dele
Bil eller lastbil?: bil
----------------------------------------------------------------------------------------------------
favorit
Farve?: Sort
Film?: Cherrybomb, The black balloon, Teenage Dirtbag og Juno
Sko?: Doc. Martens
Sang?: Uuuuh, der er mange!
Butik?: Urban Outfitters, Weekday og Topshop
Sted at være?: London
Dyr?: Marsvin
Person?: Min familie, venner og mit afdøde marsvin.
Ting at gøre i din fritid?: Danse, gymnastik, musik, venner, familie, rejse.
TV show? ?
Drink: Strawberry Daiquiri, cosmopolitan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar